We brengen eerst in kaart wat uw wensen en verwachtingen zijn. Op basis daarvan maken we een plan van aanpak. Daarin stellen we producten en diensten voor die bij de opdracht passen. We verliezen daarbij het doel en budget natuurlijk niet uit het oog. Centraal in onze werkwijze staan:

Luisteren

We vinden het belangrijk om u en uw bedrijf te leren kennen. We willen weten wat uw plannen en ideeën zijn. Daarmee kunnen we namelijk samen met u heldere doelen bepalen.

Adviseren

Als we een duidelijk beeld hebben van uw ideeën en plannen kunnen we een goed advies geven. Dat bestaat onder andere uit een strategie en de juiste middelen om het doel te bereiken.

Geen verrassingen

Wij werken graag met vaste prijzen zodat u vooraf precies weet wat u kunt verwachten. Helder en transparant.

Bestaande middelen inventariseren

Voor we aan de slag gaan vragen we u alle beschikbare bestanden aan te leveren. Dit kan een logo of complete huisstijl zijn. Maar bijvoorbeeld ook een brochure die in het verleden is gedrukt. We zetten alles op een rij en maken een huisstijlhandboek waarin we kleuren en lettertypes vastleggen. Dit is de basis voor de reclamecampagne.

Realiseren

Ons team gaat aan de slag om een optimaal resultaat te bereiken. We komen gemaakte afspraken na binnen de gestelde tijd en het afgesproken budget.

After Sales

Drukwerk en andere geproduceerde materialen hebben over het algemeen weinig nazorg nodig. Websites daarentegen moeten regelmatig onderhouden worden. Daarom zit ons team na oplevering van de website voor u klaar. Meten en bijsturen kunnen ervoor zorgen dat uw website stijgt in de ranking van de zoekmachines.